poniedziałek, 29 listopada 2010

Fundamentalny bezwład

Ale zawiewa, mein Gott!

Od prawie dwóch tygodni mam zablokowany telefon, który domaga się doładowania. Nie bardzo mi to przeszkadza, bo i tak rzadko go używam w celach komunikacyjnych, a jak ktoś każe mi gdzieś dzwonić to mam pretekst do zarzucenia historycznego czym mam zadzwonić, jajamy??

Mam do opracowania milion referatów, wystąpień i prezentacji, pracę magisterską do napisania i jakieś wprawki diagnostyczne na zaliczenie - po co to komu pytam, po co??! Wolałabym pograć w CoD Modern Warfare 2, w które swoją drogą jestem wyjątkowo zła.

Zamiast tego wszystkiego czytam homoerotyczne opowiadania i jem gruszki. Boli mnie głowa. Dzisiaj życie jest jakieś takie mdłe, to porzygu.

1 komentarz:

  1. Nie pękaj, w Wikileaks na pewno jest coś o Tobie ;) ;) Zasypany po czubek moich dreadów, pozdrawiam z Beskidów!

    OdpowiedzUsuń