wtorek, 16 sierpnia 2011

Pustka

Wierszyk znaleziony w Internecie.

W nocy śniłaś mi się dziś,
i znowu płynęły w moich oczach łzy.
Myślałem, że zapomniałem o Tobie już,
lecz moje serce dalej kocha Cię,
robiłem wszystko by zapomnieć Cię,
nie do końca wszystko było fer.

Chciałem na złość zrobić Ci
teraz już wiem,
że nie potrzebne było to.
Odeszłaś daleko stąd
i pozostała po Tobie pustka i gniew!
Pewnie nigdy tego nie zobaczysz!


- autor nieznany

Ileż wzruszeń. Nie mam słów.
... nie googlajcie nigdy słowa "pustka".

1 komentarz:

  1. też kiedyś napisałem wiersz w tym gatunku
    oto on:

    Siedzę na walizce
    nogi moczę w misce
    więc jednak odeszłaś
    swe rzeczy zabrałaś
    pomimo, że mnie tak kiedyś kochałaś
    czy zapomniałaś ?
    je, je, je E-DUR
    mówiłaś, że miłość naszą
    strażacy nie ugaszą
    że, żar od naszych serc
    lód stopi aż do Kielc
    je, je, je B-MOL
    co mam pomyśleć teraz ?
    ty małostkowa suko
    gdzie twe wyznania szczere
    wypchaj się pipo helem
    je, je, je I-KRATKAJE
    za kasą pofrunęłaś
    jak biedronka do nieba
    i ciałem jego muskularnym
    a serce to się już nie liczy, hę ?
    je, je, je G-FORCE

    OdpowiedzUsuń